| |||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| Culinair Culinair |
Kenwood of Kitchenaid?
Culinair
![]() |
| LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| |||
| Hallo allemaal, Ik wil graag een keukenmachine hebben die ook zwaar deeg zoals brooddeeg voor 2 broden aan kan. En het zou ook handig zijn als ik er een bijpasende vleesmolen op kan zetten. Ik heb natuurlijk al het internet afgestruind en kom uit op de Kenwood KM023, waar al een vleesmolen bijzit, of de Kitchenaid Artisan of evt de K5. De Kitchenaid A. ziet er leuker uit en is in veel kleuren leverbaar. Mij hart zegt: Kitchenaid, maar mijn verstand roept Kenwood. Wie heeft ervaring met één van deze machines? Bedankt alvast voor het advies! M.v.g. Fr@n |
| | ||||
| ||||
| |
| |||
| "Fran" <[Only registered users can see links. ]> schreef in bericht news:4ae76d83$0$80502$[Only registered users can see links. ]... Dit was hier eerder dit jaar ook al aan de orde en de keuze viel toen op de KITCHENAID (type weet ik niet meer, maar zoek even terug als je kunt). Ikzelf zweer hier absoluut bij mijn BOSCH MUM 82R1 (1400 Watt en 5,5 liter kom) maar neem ook de MAGIMIX 4200 en de 5200 eens in je overwegingen mee. Laat even weten wat het geworden is. Machiavelli. |
| |||
| Bedankt voor het meedenken, Op diverse, (vnl. Duitse) fora komt de huidige Kitchenaid er niet zò denderend van af, (de oudere types, van zo'n 10 jaar oud zijn prima!). Veel gebruikers, vooral in Duitsland natuurlijk, zijn enthousiast over de Bosch MUM (1600 w) en veel gebruikers zijn heel enthousiast over de Kenwood KM023 (1500 w) met zijn 6 liter mengkom omdat er in één keer (kennelijk moeiteloos) ruim 2 kg brooddeeg mee gekneed kan worden. Tel daarbij op dat er diverse accessoires (blender, citruspers, foodprocessor, vleesmolen) bijgeleverd worden. Dan zou ik mijn huidige foodprocessor met al zijn accessoires (Kenwood FP920) weg kunnen doen, dat scheelt weer aan kast en -werkruimte. Ik blijf erbij dat de Kitchenaid er wel een stuk leuker uitziet..... En voor er daar een discussie over op gang komt: Ik weet waarom de Kenwood 1500 watt vermogen heeft en de Kitchenaid 325 watt, het heeft te maken met de manier van overbrenging: direct (Kitchenaid) of ìndirect (Kenwood en Bosch) De prijzen lopen niet zo heel ver uiteen, dus ik zal e.e.a. nog eens goed moeten afwegen. Ik hou jullie op de hoogte. M.v.g. Fran |
![]() |
| ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Kenwood KM 250 | Art's Antique Radios | Kitchen Equipment Forum | 0 | 11-26-2005 04:53 AM |
| Kenwood ou kitchenaid ? | Nicolas | Forum Cuisine | 14 | 11-16-2005 08:25 AM |
| Kenwood KM 185 / 190 | Arie de Jonge | Culinair | 3 | 03-16-2005 06:34 PM |
| peut-etre HS : kenwood ou kitchenaid ??? | marcellus | Forum Cuisine | 10 | 06-07-2004 10:05 PM |
| kenwood | filip | Culinair | 10 | 10-29-2003 07:22 AM |
| Cooking Wiki (edit) |
| Add links to this section by editing this page. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
All times are GMT. The time now is 03:45 AM.

Linear Mode